Persbericht: eerste gratis Prezi Inspiration Night in Noord-Nederland

Woensdag 28 november a.s. wordt de eerste Prezi Inspiration Night georganiseerd in Noord-Nederland en gehouden in Drachten bij Binnen Eten | Drinken. De avond staat in het teken van dé nieuwe en dynamische presentatietool Prezi en wordt georganiseerd door Prezi University en Opmerklik.nl.

Voor iedereen die in zijn of haar bedrijf te maken heeft met presenteren is Prezi een serieus alternatief op de saaie PowerPoints. Hét online presentatietool voor eigentijdse en dynamische presentaties. Prezi is presentatieland aan het binnenstormen en wordt ook wel de PowerPoint killer genoemd.

Hedwyg van Groenendaal is oprichter van Prezi University, eigenaar van Via Milia en auteur van onder andere ‘Presenteren met Prezi’. Het eerste Prezi boek wereldwijd en bestseller. Zij gaat het boek Prezi voor Kids en de Prezi University app presenteren. Tijdens de avond kan het publiek vragen stellen en uitgebreid sparren over Prezi.

Locatie:
Binnen eten | drinken
Noordkade 54
9203 CE Drachten
Tijd: 19.00 – 21.00 uur

Deelname aan de avond is gratis en inschrijven kan via http://j.mp/PreziIN.
Kijk voor meer informatie over Prezi op www.preziuniversity.nl of #PreziIN.

This entry was posted in events and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Both comments and trackbacks are currently closed.